opc_loader

 

Garantietermijn Terug naar Klantenservice


Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Biohaarddesign heeft geen eigen reparatiedienst en stuurt defecten producten altijd terug naar de leverancier om te laten bekijken.


Voor dat u een product retour zendt, moet u dit per Email melden bij onze klantenservice.
 


Uitgesloten van Garantie Terug naar Klantenservice


De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

- Schade als gevolg van ondeugelijk gebruik
- Vocht en Water Schade(outdoor gebruik)
 


Defect bij Ontvangst Terug naar Klantenservice


Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op met onze klantenservice.


Vermeld altijd de aankoopdatum, type product en artikelnummer.


Als onze leverancier het defect kan bevestigen ontvangt u altijd een nieuw exemplaar.
 


Procedure Garantie en Defecten Terug naar Klantenservice


Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u de volgende procedure aan te houden. Zo kunnen wij het voor u zo soepel mogelijk afhandelen.


1. Meld bij onze klantenservice dat u een product retour wilt sturen of zelf wilt komen brengen.
2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van u verzoek
3. Na ontvangst van u zending, stuurt Biohaarddesign u een ontvangstbevestiging via e-mail.
4. Wij sturen het product door naar de betreffende leverancier die het product beoordeelt en repareert (indien mogelijk). Als het product bij ons terug is krijgt u van ons bericht dat u het kunt komen afhalen of dat het product naar u wordt verstuurd.
 


Kosten Terug naar Klantenservice


Uiteraard kunt u het product kosteloos bij ons afleveren, dit kan op iedere openingsdag. Wel die u uw reparatie altijd aan te melden via de Klantenservice voordat u bij ons langskomt. Wilt u het product naar ons versturen, dan zijn de verzendkosten voor u en de retourkosten voor onze rekening. Dus u betaald maar een keer de verzendkosten.